Apr 8, 2010

Pe scurt

Dupa aproape o luna de la ultimul post, seria "Pe scurt" revine :). De altfel, cum a trecut atat de multa vreme, nici nu puteam povesti altfel decat pe scurt ceea ce am mai facut. Totusi nu voi acoperi toata aceasta perioada in acest post, urmand sa revin mai in detaliu asupra zilelor din jurul Pastelui, cand am vizitat Londra.
  • La sfarsitul lunii martie am vizitat expozitia de arta islamica Schätze des Aga Khan Museum. Meisterwerke der islamischen Kunst, prezentata la muzeul Martin Gropius Bau. Am mai spus pe blog ca de cand am citit romanul Ma numesc Rosu, al lui Pamuk, am devenit foarte interesat de arta islamica, mai ales de miniaturi. Si pot spune ca expozitia temporara prezentata la Berlin, si care va deveni expozitie permanenta la Toronto, mi-a satisfacut intru totul interesul. Am vazut, pe langa miniaturi, si exemple de caligrafie, de arta murala, de sculptura, dar si haine de ceremonie din secolele trecute din tarile islamice. Am plecat incantati!
  • Tot cam atunci am aflat ca ne vom face din nou vacanta de vara (de fapt o parte din ea) in Azore! Am profitat de faptul ca voi merge acolo sa prezint o lucrare la o conferinta, si ne-am facut planurile pentru o sedere de doua saptamani pe insula Sao Miguel, si speram sa vedem mult mai multe lucruri decat am vazut in sederea anterioara.
  • Am mai descoperit cateva restaurante foarte bune, situate in preajma casei noastre: unul portughez, Luisada, unul frantuzesc, Piaf, si unul grecesc, al carui nume nu mi-l aduc aminte, dar care e situat tot pe Ku'Damm, in apropierea celui portughez. La cel frantuzesc am vazut o super faza, la o masa de langa noi: doua rusoaice mai in varsta, dar cu comportament de pustoaice, care comandasera si conusmasera o gramada de chestii (si, implicit, cred ca aveau o nota de plata maricica), au tinut neaparat sa iasa in evidenta: dupa ce au platit au chemat pe rand fiecare chelner din restaurant pentru a-l "tipuii". Astfel, o intreaga procesiune de chelneri s-a format pe langa noi, fiecare primind un premiu dupa performante: seful de sala 10 euro, restul cate 5. Nu mai povestesc cum se grabeau la sfarsit sa le tina hainele celor doua, sa le deschida usile, si sa le invite sa revina :)
  • Chiar inainte sa plecam la Londra, am trecut printr-o serie de emotii legate de operatia Calinei. Mai precis, a fost nevoie sa faca din nou o serie de radiografii, iar doctorul de la radiologie si responsabilul cu gimnastica de recuperare au observat ca nu s-a inceput inca vindecarea osului care a fost taiat. Deja ne gandeam serios sa anulam plecarea! Din fericire, doctorul care a facut operatia ne-a linistit: se pare ca e normal sa fie asa, avand in vedere ca osul a fost practic sectionat; va mai dura destul de mult pana se va suda. In rest totul arata foarte bine, si el era foarte increzator ca operatia a reusit cu totul.
  • In rest nu am mai facut mare lucru: Calina a "gravitat" intre serviciu si gimnastica, iar eu am tot scris la niste articole.
  • Sa nu uit, si acest blog, ca si cel "profesional", va folosi serviciile Summify. Pare un tool reusit, pe care il recomand!

5 comments:

  1. Ohoooooo, bine ati revenit, dragilor!

    Ma bucur sa va recitesc, chiar daca "pe scurt". Ar trebui adaugat la etichete acest "pe scurt".

    In alta ordine de idei, unde ziceati ca plecati, in Azore? :))

    ReplyDelete
  2. Da, da, in Azore. Sa ii spui si Mirunei, te rog. Adica sa ii spui ca noi plecam in Azore, insulele Azore. :)

    Apropo de etichete, colectiei "Pe scurt" ii corespunde eticheta "Diverse"!

    ReplyDelete
  3. Si in Santander cand? se organizeaza si aici o conferinta...plus ca aveti intrare gratuita la evenimentul special

    ReplyDelete
  4. Ce conferinta? Ce eveniment special? :)

    Noua ne-ar placea sa venim la Santander, dar sa vedem cum aranjam cu perioadele de concediu :)

    ReplyDelete
  5. Are si complexitate...daca vrei vorbesc cu bunii mei prieteni organizatorii pentru detalii sau ceva de gen...nu cred ca e cine stie ce conferinta (o sa vina multi spanioli probabil), dar iti poti deconta drumul :)

    http://www.jmda2010.unican.es/

    ce zici te bagi cu o idee? ceva scurt si la obiect

    Pe 7 iulie venim din italia parca, oricum vorbim sambata :p

    ReplyDelete