Nov 6, 2009

The Empire Strikes Back

Sau mai precis, U2 contraataca. Cu prilejul premiilor MTV, dar si pentru a comemora 20 de ani de la caderea zidului Berlinului.

Ieri am fost sa auzim (ca de vazut nu am avut cum, nefiind inregistrati la timp) concertul U2 din fata portii Brandenburg. Si, ca si in iulie la concertul de pe stadionul olimpic, am plecat incantati. Show-ul a inceput la ora 19, a durat cam jumatate de ora, in care am reascultat cu placere One, Magnificent, Vertigo, Sunday Bloody Sunday, Beautiful day si Moment of Surrender. Momentele inedite au fost duetul cu Jay-Z la piesa Sunday Bloody Sunday, si "numaratoarea" tradusa din spaniola in germana de la inceputul piesei Vertigo. Imi pare foarte rau ca nu am putut vedea show-ul de lumini proiectate pe poarta Brandenburg in timpul piesei One. Ne gandeam ca trebuie neaparat sa ajungem si la anul la un concert U2 dintre cele programate in Germania (probabil la Hanovra...).

In drum catre concert am remarcat si felul in care s-a transformat centrul Berlinului pentru aniversarea celor 20 de ani de cand orasul a redevenit intreg. E tulburator sa vezi ce a insemnat zidul pentru locuitorii acestui oras, si felul in care nu lasa anii respectivi sa intre in uitare. Pana la urma nu fac decat sa se asigure ca nu vor mai repeta greselile trecutului.

6 comments:

  1. U2 rules!!!!!!
    Am vazut (de fapt am auzit) eu de mai demult ca lui Bono(bo) ii place hip-hopul... Poate face o schimbare de stil cand nu s-or satura de ceilalti 3. Hhhhhh...
    In afara de asta, mai Florin, ia aminte, sa nu mai repeti greselile trecutului!

    ReplyDelete
  2. Multumesc de corectura :)

    ReplyDelete
  3. Alexandra S.6/11/09 19:40

    sper sa mergeti si la treaba cu mega piesele de domino...macar daca esueaza sa aveti ce povesti nepotilor! :)

    ReplyDelete
  4. Pai daca iese bine e de povestit...

    ReplyDelete
  5. Alexandra S.7/11/09 09:13

    corect...in masura in care succesul nu este devansat..atunci se mai uita din nefericire

    ReplyDelete
  6. In fine... Oricum, eu nu o sa pot vedea dominourile pentru ca pentru o saptamana o sa fiu in Serbia. Dar sper sa le vada Calina, sa faca poze, si sa imi povesteasca :)

    Detalii despre actiune pot fi gasite aici:
    http://www.mauerfall09.de/en/portal/9-november/geschichte-mit-dominoeffekt-am-9-november.html

    ReplyDelete