Oct 21, 2009

Globalizare 3

Din ciclul romanul este peste tot (sau varianta rapidista "suntem peste tot acasa, portile ni se deschid...") consemnam o inscriptie murala (cred ca si scrisul pe gard tot la aceasta categorie intra) care confirma prezenta conationalilor nostri in Berlin, in Tempelhof, inca din oktombrie(!) 2006.

Si pentru ca arta nu se rezuma doar la "pictura" (murala, in cazul nostru), si pentru ca omul sfinteste locul, deci si romanul-artist-cantaret-frate-cu-codrul sfinteste piesa cantata, va invit sa ascultati adaptarea de  exceptie a unei piese "comune" (via dobro).

7 comments:

  1. Graffiti e un fenomen urban importat de romani, si nu creat de ei. Intre Banksy si amorezatul asta insa sunt mari diferente, in primul rand de valoare.

    Cat despre melodia asta de care tot spui prin toate mediile, daca as avea Facebook probabil as vedea-o si acolo in wall-ul tau, am intalnit de nenumarate ori cover-uri(sau copii) mai bune(sau mai proaste) decat originalul:
    - Tainted love, cantata de 10000 de artisti, dintre care remarcabila e cea din 80 si cea a lui Manson
    - Hot and Cold, cantata de un grup genial de ucrainieni si Kathy Perry
    - Metallica vs Apocalyptica
    - Nelly Furtado vs .MOD scene
    - Snoop Dogg vs Doors
    - etc

    Melodia aia mi se pare chiar modesta.

    ReplyDelete
  2. Pai da ma, dar aici nu e vorba de Grafitti, nici nu am zis asta :) Am zis ca e vorba de unul care a scris pe gard. Probabil are si un tatuaj cu "Geta" si o inima strapunsa de o sageata. Partea proasta e ca nu scap nici aici de ei.

    Iar interpretarea Marinei Voica e penibila, adaptarea textului la fel, clipul si mai si. Melodia initiala este insa buna (mie imi place mult).

    ReplyDelete
  3. eu zic sa-i uram La Multi Ani! (si lui Poe la fel, fiindca este neschimbat de la an la an)

    ReplyDelete
  4. Ce-i drept putem, si chiar ar fi bine, sa ii uram "La multi ani!" amorezatului de oktombrie, dar si artistei-nemuritoare Marina Voica... cred ca sarbatoreste in curand centenarul!

    ReplyDelete
  5. Mie Marina Voica mi se pare o baba ticnita inca din '97 cand era filmat, foarte tari sunt si spectatorii care stau cuminti pe canapelele din imitatie ieftina de piele. Si asta nu e cover, ca daca e cover inseamna ca si eu fac coveruri cand ma scalimb la Radu si Miruna la Singstar, fara sa fiu imbracata in leopard.

    ReplyDelete
  6. sa stii ca se poate aranja sa fii imbracata in leopard...

    ReplyDelete
  7. Poe is alive...Poe is alive!

    Mah mie imi place Marina Voica...asa sunt eu mai dezaxat :p

    ReplyDelete