Oct 24, 2009

Robbie, das war GEIL!


Joi seara....dupa o tura prin oras sa vedem "Berlin Festival of Lights", venim acasa, ma arunc pe canapea, dau drumul la TV, nimeresc un program de stiri, si.... Robbie Williams ....Konzert in Berlin... dar nu inteleg prea clar cand si unde, ca atare repede googlez. Da... vineri 23 octombrie 2009 Robbie Williams va avea "concert secret" in Prenzlauer Berg la ora 16:00. Bine... concert "secret", dar anuntat la stiri. Imi fac repede calculul la cat sa merg dimineata la serviciu, ca sa pot pleca la 14:30.

A doua zi, dupa ce am reusit sa termin ce aveam de facut la serviciu, am plecat catre Prenzlauer Berg, unde am ajuns in jur de ora 15:10. Erau deja foarte multi oameni la concert, asa ca locul unde am putut sta nu a fost tocmai cel mai bun.

Trebuie sa mentionez ca am simtit diferenta enorma intre a merge la un concert platit, fata de unul gratis. Aici plata unui bilet triaza destul de mult publicul. La un concert gratis acest triaj nu are loc, si atunci ai brusc senzatia de la concertele din Romania, cand se impinge lumea, fumeaza desi spatiul este mic si aglomerat, se vine cu copiii desi sunt prea mici ca sa inteleaga ceva din muzica...

Trecind peste astea si peste faptul ca scena arata ca cele de campanie-pomana electorala, evenimentul a fost absolut senzational. RW a cantat 7 melodii, 4 de pe albumul nou, si 3 din cele vechi. Cele noi au fost "Bodies", "Morning sun", "You know me" si "Starstruck", iar cele mai vechi "Feel", "Angels" si "Come undone". M-am bucurat enorm de "Feel" si "Angels": daca mi-ar fi spus cineva miercuri ca am sa le aud live pana la sfarsitul saptamanii nu credeam nici moarta. Mi-as fi dorit foarte mult sa aud si "No Regrets", "Supreme" sau "The Road to Mandalay", dar sper ca la anul sa aiba "superstarul" turneu. De altfel, noul album "Reality Killed the Video Stars" se va lansa mai intai in Germania, pe 6 noiembrie.

Ca imagine, ce sa spun... Nimic impresionant: deja a inceput sa albeasca (el era foarte mandru de lookul a la George Clooney), iar outfitul pe care l-a afisat era dominat de o haina-pelerina dubioasa bleumarine, vorba lui Florin: "outfit de vidanjor trendit".

Pana la anuntarea turneului RW, joi urmeaza concert Muse, tot in Berlin, si, ca si eveniment omolog in metropola damboviteana, 7 zile consecutive de concerte Stefan Banica Jr., in decembrie, la Sala Palatului... Speram si la un duet cu Marina Voica pentru o preluare, traducere si adaptare a unei piese Tokyo Hotel.

3 comments:

  1. Eu cred ca daca Banica Jr. ar fi trait in Germania avea cate un concert in fiecare zi de la inceputul Adventului pana de Craciun. Asa ca, in Bucuresti, scapi lejer cu 3-4-5-6-7-... concerte :)

    ReplyDelete
  2. Super tare cu Robbie. Eu este super de fan dupa cum se stie... Cat despre noul look....ma rog....e vorba de trendul actual.

    ReplyDelete
  3. Robbie, yes! Speram sa ajunga in Romania

    ReplyDelete