Oct 29, 2009

Noutati

Dupa concertul secret/gratuit oferit Robbie Williams, de care am fost incantati, a urmat anuntul unui concert similar oferit de U2 in fata portii Brandenburg, pe 5 noiembrie. Ocazia: European Music Awards si aniversarea celor 20 de ani de la caderea zidului Berlinului. De aceasta data intrarea nu mai era libera, ci se cerea o inregistrare prealabila on-line. Ieri, cand se putea face aceasta inregistrare, site-ul oferit de organizatori a fost sufocat(!) de cereri, si, in consecinta, nu am putut sa ne inregistram si noi. Deci nu o sa intram la concert... nasol! Planuim totusi sa ne ducem in seara respectiva "la plimbare" pe langa poarta, poate reusim totusi sa vedem-auzim partial concertul. De asemenea, s-ar putea sa fie transmis live de MTV. Tot legat de U2, am vazut si, evident, ne-a placut concertul lor de pe Rose Bowl, difuzat in direct de youtube; totusi, in concertele lor din Europa (... mai ales in Berlin :) ) au avut un set mai pe gustul meu.

Din fericire, asta-seara vom merge la cel mai asteptat eveniment muzical din punctul meu de vedere: concertul Muse, din turul Resistance, pe O2 Arena. Sincer, asteptarile sunt destul de mari, si sunt convins ca vor fi onorate. La urma urmelor, Muse este una dintre cele mai bune trupe de concert. Vom reveni cu amanunte despre cum a fost la concert in zilele urmatoare, dar pana atunci puteti arunca o privire asupra felului in care arata concertele Muse din acest tur aici.

1 comment:

  1. Am uitat sa spun, apropo de concerte surpriza, dar si de Muse, ca si ei au avut un concert surpriza in septembrie in Berlin, pentru lansarea noului lor album, Resistance. Am ratat acest concert pentru ca eram in vacanta :)

    ReplyDelete