Jan 18, 2010

Weekend tematic: "defectiuni"


Conform traditiei, adica la fel ca anul trecut, operatia mea nu a fost singurul eveniment medical al "sezonului", si Florin a avut o operatie stomatologica vineri. Mai precis si-a scos niste dinti. Zic niste dinti pentru ca trebuia sa fie operat pentru extractia a 2 extra-dinti (din cel de-al treilea rand de dinti) si o masea de minte, insa pana la urma numai un extra-dinte si maseaua de minte au fost scoase. Asa ca, am fost nevoiti sa ne facem provizii de vineri si sa stam in casa amandoi tot weekendul. Acum se pare ca totul este in regula, mai vedem zilele astea.

Pe de alta parte, azi, odata cu incheierea weekendului cu defectiuni, mi-am imbunatatit performantele de deplasare: la gimnastica am mers pe bicicleta 15 minute, si m-am deplasat prin tot cabinetul fara carje. Cu bicicleta, la inceput, a fost foarte, foarte greu, dar apoi mai usor. Iar cu mersul fara carje: senzatia a fost groaznica, din cauza fricii pe care o am. Se pare ca va mai dura cel putin 4 saptamani pana am sa las complet carjele. Maine merg sa ma vada medicul care m-a operat, cu niste radiografii pe care le-am facut azi. Sa speram ca totul este ok.

20 comments:

  1. Eu d-asta nu am mai scris! Ca nu puteam vorbi! Si, te rog, Calina, sa nu te mai operezi la genunchi ca sa nu mai fiu nevoit nici eu sa ma operez la "dantura"!

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca mie operatiile de genunchi imi plac foarte mult, dar ma vait si eu asa de mofturi....
    Morfina aia de mi-o dau aia ca si calmant si imi provoaca stari de rau, e defapt o mare placere pe care nu o pot obtine altfel decat cu operatii.

    ReplyDelete
  3. ...bai, ce "face" drogurile din om!... gen

    ReplyDelete
  4. Drogatilor! Amandoi sunteti dependenti de operatii, doctori si alte asemenea. Macar daca stati acasa, povestiti si voi mai mult ce faceti, ca sa fim si noi, cititorii vostri fideli la curent cu cele mai noi stiri. Cred ca Marucho si-ar dori pe ascuns sa fie vedeta pe net.

    ReplyDelete
  5. Vad ca va place sa va tot operati :) Data viitoare cand mai faceti o extractie dentara, urmati acesti pasi :) http://www.dentist.ro/v-ati-scos-o-masea-ce-urmeaza

    ReplyDelete
  6. Pai cred ca e un dentist roman :)

    Multumesc de sfaturi, desi cred ca va dati seama ca nu imi place sa ma operez. Am urmat pasii recomandati de medicul stomatolog care m-a operat, va dati seama ca nemtii nu lasa nimic la voia intamplarii.

    Anul trecut a fost o operatie de eliminare a unui chist, care se formase in urma unui tratament "corespunzator" made in Ro. Si, din pacate, desi am fost la un medic recomandat, si considerat foarte bun chirurg, operatia nu a reusit in totalitate: inca mai sunt urme de infectie acolo. Nu mai povestesc ca mi s-a umflat foarte tare gingia, etc. Probabil va trebui sa refac operatia aici, in Berlin.

    Anul asta a trebuit sa imi scot o masea de minte care crescuse aiurea, si sa imi mai scot 2 dinti care faceau parte din al treilea rand de dinti, care nu apar in mod uzual. Deci, iar, nici o placere :), totul a fost determinat de conditii obiective :)

    Desigur, daca stau sa ma gandesc, poate lucreaza subconstientul, care face maselele sa se comporte urat, fara sa-mi lase vreo alegere. Si atunci se poate spune ca de fapt vreau sa ma operez...

    ReplyDelete
  7. Buna :) Sunt reprezentanta site-ului Dentist.ro. Un site de informare si educare care va sta la dispozitie pentru orice intrebare:)

    Stii si tu ca nu are legatura cu subconstientul :)) Se spune, si e adevarat in mare parte, ca problemele cu dintii apar din neglijarea ingienei orale. O fi ceva adevarat si la tine? Oricum conteaza sa iti gasesti un medic dentist cu care sa te intelegi bine.

    Multa sanatate :)

    ReplyDelete
  8. Dupa cum s-a explicat mai sus, problemele care au dus la operatii nu au nici o legatura cu igiena.
    Site-ul indicat este o initiativa laudabila insa mi se pare foarte amuzant sa iti intre cineva necunoscut pe blog si sa te intrebe daca te speli pe dinti :):):).

    ReplyDelete
  9. IGIENA ORALA????
    Doamna reprezentanta a site-ului Dentist.ro, dvs aveti probleme cu igiena mentala. Credeti cumva ca o persoana are sufera de dislexie, cum imi dati mari indicii ca sunteti si dumneavoastra, nu pricepe cuvintele pe care le citeste pentru ca nu s-a spalat pe ochi? Este posibil, in cazul dumneavoastra.

    Iar acum trec la per tu. Deci madam, iti recomand sa-ti stergi de pe ochi panzele de paianjen si praful. Poti folosi ceva gen tix.

    Succes!

    ReplyDelete
  10. Lasati mai! Ca doamna nu a vrut decat sa ajute (in afara de a-si face si ceva reclama - lucru probabil nereusit avand in vedere marele trafic de care dam dovada).

    ReplyDelete
  11. :))
    Eu nu am intrat pe dentist.ro . Mi-e frica de virusi!

    ReplyDelete
  12. Trebuie sa remarc extrema eficienta a Calinei: nu numai ca posturile ei atrag cele mai multe comentarii, dar, iata, atrag si oamenii avizi de publicitate (oarecum spammeri), si starnesc si flame-uri. La mai mare!

    ReplyDelete
  13. @Radu: cica daca nu folosesti Internet Explorer poti sa stai linistit. In schimb, daca folosesti Internet Explorer... patesti ca Guagal in China.

    ReplyDelete
  14. eu stiu? nu mai poti fi sigur de nimic in ziua de azi. mai bine sa nu incerc.

    ReplyDelete
  15. Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva. Am vrut sa imi exprim o opinie si sa imi ofer ajutorul, daca puteam cumva sa va ajut. Site-ul este unul cat se poate de serios, nu veti intalni virusi acolo. Si pot spune ca nici spammeri nu suntem pentru ca intervenim numai unde se vorbeste despre domeniul nostru si unde consideram ca avem ceva de spus (indiferent de numele sau traficul celui care a scris). Va multumesc si va doresc o zi buna.

    ReplyDelete
  16. Scuzele sunt acceptate. Dar tot nu intru pe site, imi permit sa raman sceptic. Totusi, sper ca te-ai convins ca problema lui Florin nu este una de igiena orala. Il cunosc bine si stiu cat de temeinic se spala pe dinti :)

    ReplyDelete
  17. Sa nu uitam, totusi, ca mai importanta decat igiena orala este igiena anala!!!

    Sa avem, deci, un fund curat, ca sa nu fie nevoie sa vizitam site-ul plin de virusi anali proctolog.ro!

    ReplyDelete
  18. @Ghicitor: Da, da, corect. Insa lucrurile sunt legate, pentru ca ce intra pe gura, iese pe fund.

    @Dentist & Radu: Eu am intrat pe site, chiar de la primele comentarii. Si e destul de interesant (desi nu prea imi place design-ul sau), si aparent fara virusi. In orice caz, pare serios, nu pare o prostie. Si cred, sincer, ca e nevoie de asa ceva. In Romania igiena dentara si grija fata de problemele stomatologice e la pamant; consecintele sunt chiar vizibile la oamenii de pe strada. Deci orice initiativa de a educa lumea in aceasta directie e buna. Ce e insa foarte prost, ca si in alte ramuri ale medicinei (vezi operatia de genunchi a Calinei), este ca in Germania calitatea interventiilor e mult ridicata fata de ceea ce se face in Romania. Dupa toata operatia, nu s-a umflat nimic, nu mi-a fost prescris antibiotic, totul pare ca s-a vindecat ok... iar tehnica de care dispun cabinetele e mult mai de calitate. In fine, n-o mai lungim: e bine sa ai dinti sanatosi, e bine sa stii cum sa ii ingrijesti, iar, daca nu ai reusit sa faci asta, e mai bine sa ii tratezi in Germania.

    ReplyDelete
  19. Am o mare problema: Eu citesc site-ul vostru doar in Google Reader asa ca ratez de multe ori comment-urile.

    @Ghicitor: Big up, colega.

    ReplyDelete