Dec 12, 2009

I'm So Accidentally Cool

Nu e vorba mea, ci a Cristinei, prietena mea, si colega de suferinta de la fostul servici. Dar mi-a placut foarte tare, ca am primit-o ca si replica (Cristina: you're so accidentally cool) cand i-am povestit despre outfitul meu din spital.

Inca de cand m-au pregatit pentru operatie mi-au pus pe piciorul sanatos un ciorap alb lung dubios, care dupa mintea mea avea rolul sa "marcheze" acel picior ca "NU Operati!".

Ei bine, nu servea acestui scop ci este impotriva tromboflebitei, si... surpriza! Si piciorul operat este acum dotat cu acelasi outfit. Tinuta mea de dupa operatie este ceva a la Lady Marmelade dar cu orteza de Robocop si cu carje... Dupa cum spunea Cristina: so accidentally cool.

6 comments:

  1. Cool...trebuia sa iti dea si o mitraliera

    ReplyDelete
  2. hei, fa-ti o poza ca sa te vedem si noi!

    ReplyDelete
  3. @Catalin: lasa, fara mitraliera, ca nu e de bine. Mai suntem si noi prin preajma si vrem sa scapam cu viata :)

    @Radu: Fara poze. Suntem secretosi. Trebuie sa iti imaginezi.

    ReplyDelete
  4. Poate pun poza cu ce e in piciorul meu ca asta chiar e impresionant- ca sa il citez pe doctor am ceva hardware.

    ReplyDelete
  5. Da, da, sunt de acord. Ceea ce e acolo merita un post in sine. Eu m-am socat!

    ReplyDelete