Dec 10, 2009

Pe scurt

Desi evenimentul principal al saptamanii a fosta acoperit pe larg intr-un al post, revenim cu cateva noutati-pareri, pe scurt:
  • Recuperarea Calinei merge destul de bine. Piciorul nu o doare foarte tare, dar in schimb inca are stari de greata si dureri de cap. Probabil de la anestezie, desi a trecut deja destul de mult timp de la operatie, si nu ar mai fi trebuit sa mai simta efectele acesteia. In schimb, responsabila cu fizioterapia o chinuie "din greu", punand-o sa se plimbe din ora in ora (ajutata de carje), sa urce si sa coboare scari, sa ridice piciorul fara ajutor, si sa faca tot felul de alte exercitii. Acum Calina e cam speriata ca doctorul i-a zis deja ca luni va trebui sa ridice de 10 ori piciorul fara a fi ajutata (acum nu poate nici macar o data, fara ajutor, si de vreo 3 ori cu ajutor).
  • Oare de ce simt niste cantareti nevoia sa faca praf niste piese bune? Ultimul exemplu este piesa "Hello, hello (Turn your radio on)", cantata initial foarte bine de Shakespears Sisters. Acum au pus mana pe ea  si au distrus-o niste fatuci sinistre, lipsite de talent, dar cu alte avantaje evidente (nu dau link, nu dau poze, nu dau nume, nici macar nu sunt Sugarbabes). E interesant cum poate cineva sa creada ca poate ramane in muzica in vreun fel preluand o melodie buna, si cantand-o fara ca macar sa incerce sa ii dea o noua forma, o interpretare inedita.
  • Dupa cum am spus pe "blogul profesional" ( pe care stiu ca nu il cititi prea multi :P ) am luat unul din premiile anuale acordate de Academia Romana. Bucurie mare, domnule. Si ma bucur mult si ca un alt astfel de premiu a fost luat de Radu Gramatovici.
  • Ca de obicei, nu sunt prea multe de spus despre politica :) Si chiar daca ar fi ceva de spus, nu ar fi nimic nou.

11 comments:

  1. Recuperare cat mai rapida! am incredere ca luni Calina o sa isi poata ridica de 10 ori piciorul fara ajutor ;) Pupici de la noi

    ReplyDelete
  2. Eu am revenit cu cititul si pe blog. FORZA CALINA! Cat despre blogul celalat sa stii ca eu inca il citesc si pe ala ;)

    ReplyDelete
  3. Multumesc foarte mult pentru incurajari si pentru incredere :) Insa, daca reusesc eu sa ridic de 10 ori piciorul singura, fara ajutor, inseamna ca ultimul post de pe blogul asta o sa fie intr-o germana fluenta. Sunt doua chestii fezabile dar improbabile :)

    ReplyDelete
  4. @Robert: Banuiam eu ca tu il mai citesti, dar nu cred ca mai sunt prea multi alti cititori ai acelui blog printre cei care il urmaresc pe asta :)

    ReplyDelete
  5. Calina, you can do it!
    @Florin: ok, imi asum carnatzareala.

    ReplyDelete
  6. @Radu: Nu mai vorbi de funie in casa spanzuratului. Imi lipsesc teribil carnatii de acasa :) Aici ii gasesti doar sub forma de wurst, si nici nu se compara. Si mai vine si Craciunul, cand acasa mancam tona de carnati :)

    ReplyDelete
  7. va fac un platouash, ceva, si il trimit prin posta? ;;)

    ReplyDelete
  8. @Radu: da, dar sa fie cu de toate, ca sa fie super ok.

    ReplyDelete
  9. Ce limbaj de carciuma Blanduziei like aveti!

    ReplyDelete
  10. Florine felicitari pentru premiu si la mai mare (si sa nu ne uiti)...si eu iti citesc blogul celalalt,doar ca stau la cutie...Calina, vezi ca esti prea ambitioasa si bengoasa sa nu ridici piciorul ala de 10 ori :). Gandeste-te ca te enerveaza unul rau de tot si vrei sa ii dai vreo 10 ;). La vara facem surf pe Sardinero, asa ca...

    Gasiti magazine specifice (grecesti de exemplu ca si aia sunt multi in Germania). Refuz sa cred ca nu sunt mici afaceri ale imigrantilor. Greci, estici, rusi, romani trebuie sa aiba cate un magazin in orasul vostru cosmopolit

    ReplyDelete
  11. Multumesc pentru felicitari, Catalin. Referitor la carnati: astia chiar nu au carnati ca la noi. Si am incercat in mai multe locuri. Pana la urma tot un neamt avea ceva apropiat, dar nu era parca acelasi lucru. Dar, din fericire, vine maine mama Calinei cu bunatati din tara :D

    ReplyDelete