Dec 14, 2009

Pe scurt

Cateva din impresile si noutatile ultimelor zile:
  • Azi a revenit Calina acasa. Aparent totul este bine, si speram sa mearga din ce in ce mai bine. Am fost la un pas sa avem o mare problema: era anuntat ca se va opri liftul zilele astea, si numai gandul ca vom urca 4 etaje cu carjele ma demoralizase deja. Din fericire liftul a mers si am ajuns cu bine sus. 
  • Azi am facut prima mea injectie, desi sunt de doi ani doctor :) .
  • Sunt doua entitati muzicale care extaziaza la greu poporul german: Tokyo Hotel si, mai ales, Dieter Bohlen. Apar peste tot: la emisiuni TV, pe posturi de radio, in afise, in reclame, etc. Am aflat in acest week-end ca si Dieter si unul dintre baietii de la TH s-au batut de curand (mai mult sau mai putin): Dieter s-a batut cu un coleg din juriul de la "Megastarul" autohton, dar in joaca, sub forma unui spectacol regizat, pe cand tipul din Hotel a batut o fana intr-o benzinarie. Fostul component Modern Talking pare mai capabil de o bataie -chiar si una neregizata-, in schimb as fi pus pariu ca nu voi vedea vreodata pe cineva de la Tokyo Hotel implicat in asa ceva... dar, deh, se pare ca m-am inselat.

8 comments:

  1. - urale pentru lift!
    - sa traiasca dom' doctor!
    - curioasa chestie, totusi stiam ca Dieter Bohlen este un fel de Johhny Hallyday al nemtilor :)

    ReplyDelete
  2. Nu ai spus cui si ce injectie ai facut.
    Mie mi-a facut injectia impotriva tromboflebitei pentru ca de acum trebuie sa mi le fac acasa, si cum el este singurul doctor din casa....

    ReplyDelete
  3. Asta cu "Singurul doctor din casa" suna a titlu de serial american: undeva intre comedie proasta si soap-opera :)

    ReplyDelete
  4. M-am prins ca tie ti-a facut injectia :) Daca i-o facea lui Marucho s-ar fi dat veterinar, duuuuuh! :-)))))))
    Oricum, chestia asta imi aduce aminte de o faza pe care a facut-o taica-meu la mare odata, cand eram noi mici si prajiturile si pepsi-cola se dadeau pe sub mana la restaurante. V-o povestesc eu la un pahar de ceva, ca e mai complicat sa o scriu :)

    ReplyDelete
  5. Ah, bun cu liftul... eu cand am avut piciorul in ghips asta primavara a trebuit sa urc de vreo doua ori pe scari pana la munca si a fost chinul de pe lume... si asta fara vreo operatie.

    Altfel, insanatosire grabnica!

    ReplyDelete
  6. @Laura multumesc de urari, astia aici m-au invatat sa urc sacri in carje insa problema este ca sunt 4 etaje si cred ca slabesc 2 kg din cele 50 la fiecare urcat si coborat.

    ReplyDelete
  7. Sal, acum am descoperit blogul vostru.
    Nu stiam de operatie, insanatosire grabnica!

    V-am pus in RSS, deci nu mai scapati... Sunt cu ochii pe voi :)

    M.

    ReplyDelete
  8. Bun venit, Mihai! Noi pusesem de ceva vreme link catre blogul tau :)

    ReplyDelete