Sep 21, 2009

Berlin

Dupa ce am scris despre toate cele (vacante, concerte, etc.), si mai putin despre Berlin, a venit momentul sa pun si un post dedicat orasului in care traim acum. Va fi insa un post scurt: o insirurire a locurilor care imi plac cel mai mult pe aici, cu scurte argumente in favoarea fiecaruia.

Deci, nu neaparat in ordinea preferintelor, iata-le: East Side Gallery, Check Point Charlie - inclusiv Muzeul Zidului (in general ma fascineaza tot ce are legatura cu zidul, cu perioada dintre cele doua razboaie), Camera dedicata miniaturilor din muzeul de arta islamica din Pergamon (... asta e clar ca mi se trage de la "Ma numesc Rosu" a lui Pamuk), Olympiastadion (foarte impresionant cand e plin), cartierul Steglitz, in jurul strazii Bundesallee (unde am stat in primele 2 luni de Berlin... acum stam tot pe Bundesallee, dar in Wilmersdorf, si e si aici ok, dar nu la fel de impresionant), Savigny Platz (pentru restaurante si baruri), Gendarmenmarkt si magazinul-depozit-expozitie de unde poti cumpara obiecte din recuzita unui teatru situat destul de aproape de aceasta piata, pe langa Friedrichstrasse, Berliner Dom, Cupola Reichstag-ului (de unde se vede superb Berlinul, mai ales noaptea), Nikolaiviertel, si, mai aproape de casa in care locuim acum, biserica Kaiser Wilhelm, de pe Ku'damm.

As fi curios sa vad ce locuri preferate au in Berlin "cititorii" care au fost pe aici.

10 comments:

  1. Pai postul asta chiar ma ajuta...ca sunt restant cu insemnarea despre Berlin, cele cateva ore petrecute acolo

    Bine ca le-ai insirat...oricum te-ai scos de publicitate Lectore

    ReplyDelete
  2. ahh inca ceva mestere...zidul ma fascineaza si pe mine...Si Checkpoint Charlie a fost fantastic e pe top list

    ReplyDelete
  3. Da, da, poate bag si eu niste publicitate pe blog. Poate ma si imbogatesc :)

    ReplyDelete
  4. Hehehe, eu mi-am cam luat-o...Dar invat din greseli...nici prea multa, ca strica :)

    ReplyDelete
  5. Mie mi-a placut la voi acasa. :)

    Apoi... nu stiu, e greu, ca imi place in general in Berlin. Punctual as aminti Poarta Brandenburg si Reichstagul - cele mai faimoase - dar as fi nedrept sa le amintesc doar pe ele. Mi-a placut mult lacul ala la care am fost (Wansee parca ii zicea) si acum imi pare chiar rau ca nu ne-am plimbat cu vaporasul.

    ReplyDelete
  6. Pai si noua ne placea mult la noi acasa (cea din Steglitz). In cele din urma, dupa razboaie lungi de curatire, am ajuns sa ne placa si in noua casa (acum intr-o noua prezentare, cu mai multe termopane :) ).

    Cu vaporasul ne dam data viitoare ;)

    ReplyDelete
  7. Deci nu mai aveti geamul ala trendi lipit cu scoci? Pacat, ca era de efect asa cand intrai in sufragerie :)

    ReplyDelete
  8. Nu mai e :) Dar nu e asa ca era misto? Eu cand l-am vazut m-am indragostit iremediabil de el :))

    ReplyDelete
  9. Casa din Steglitz e intr-adevar cel mai frumos loc din Berlin.
    hehe trendi- geamul spart si lipit.... sa vezi ce trendi erau dulapurile din bucatarie daca puneai mana pe ele inainte sa le "tratam" cu toate chimicalele din lume. Si oricum avem inca spoturi trendite in sufragerie .... da?

    ReplyDelete
  10. OK, va iert ca ati dat geamul jos...O sa mai vin la voi daca a ramas casa la fel de trendi :)

    ReplyDelete