Sep 4, 2009

Debut

Herzlich Wilkommen! Sau bun venit!

Cum probabil stiu mai toti cei care ajung pe acest blog, de la inceputul lui iulie 2009 ne-am mutat pentru doi ani la Berlin. Motivul a fost ca eu am primit o bursa de cercetare de la fundatia Alexander von Humboldt iar Calina a obtinut o realocare la sucursala din Berlin a firmei la care lucreaza.

Va urma o perioada plina de experiente noi, de situatii noi, intr-o tara foarte diferita de Romania. Deci, ne-am gandit ca ar fi interesant de tinut un blog in care sa povestim, mai ales prietenilor, si sa comentam ceea ce traim, ce vedem, ce auzim. Evident, "there are always two sides to every story", si o gramada de puncte de vedere, deci o sa scrie Calina, o sa scriu eu, iar voi o sa comentati.

O ultima precizare: din motive tehnice (lipsa unei conexiuni la Internet) incepem sa scriem in blogul asta abia acum, desi nu am dus lipsa de subiecte. Vom incerca sa mai povestim, in primele posturi (inevitabil mai lungi), si ce s-a intamplat intre timp.

4 comments:

  1. Vreau pe aceasta cale sa fiu primul comentator care comenteaza aici'sha la voi pe blog. Astept cu nerabdare sa citesc si sa comentez evenimentele berlineze la care luati parte :-)

    ReplyDelete
  2. Bravo Mr Lector!!!! Salut aceasta idee si ma bucur ca ce s-a discutat in Praga se pune in aplicare...Va urmaresc si sa stii ca o sa vin in vizita sa si verific ce spuneti voi aici.

    Pe curand!

    ReplyDelete
  3. Subscriu la lunga lista de fani ai acestui blog :). La cat mai multe posturi!

    ReplyDelete
  4. Thank you! Thank you! you're far too kind...

    ReplyDelete