Sep 22, 2009

Pe scurt

Cateva noutati, pe scurt:
  • Am luat in ultima vreme trei albume de muzica rock. Arctic Monkeys - Humbug, Manic Street Preachers - Journal for Plague Lovers, si Muse - The Resistance. Toate trei mi se par exceptionale. Primul dintre ele, Humbug, poate deveni un clasic pentru muzica rock britanica; iar al doilea, Journal for Plague Lovers, este un album cult pentru fanii Manics, piesele de pe el fiind ultimele compuse de fostul lor chitarist Richey Edwards, disparut in 1995. Clar, mi-as dori sa vad live cele doua trupe: Arctic Monkeys si Manics. In cele din urma, ultimul album al trupei Muse este foarte tare! Am mai spus ca sunt fan Muse, si ca voi merge la concertul lor din octombrie, din Berlin. Totusi admit ca nu ma asteptam sa imi placa atat de mult acest album: este o combinatie perfecta, si foarte originala, intre rock alternativ in stilul cunoscut Muse, muzica clasica, rock clasic (gen Queen) si muzica electronica (gen Depeche Mode, Goldfrapp). Efectul a fost ca il ascult de doua zile tot timpul, si, surprinzator, nu am inca o piesa favorita! Mai multe despre The Resistance voi comenta probabil dupa concert. Recomand cu caldura oricare dintre aceste trei albume! Chiar merita ascultate!
  • Vremea din Berlin e excelenta! Am plecat din Bucuresti pe ploaie, iar cand am ajuns aici era soare si cald. Si tot asa e si acum, si se pare ca va ramane la fel in urmatoarele 10 zile cel putin. Pacat ca trebuie sa revenim in Bucuresti pentru sfarsitul asta de saptamana, altfel sigur plecam pe undeva, intr-o mini-excursie.
  • Luni 21 septembrie a fost ziua mea de nastere, am implinit 29 de ani. Multumesc celor care mi-au trimis mesaje de felicitare! Remarc in mod deosebit discutia pe care am avut-o cu Robert - Robynete, care, surprins ca nu ii pot da (inca) un raspuns la intrebarea "e greu sa schimbi prefixu'?", a incercat sa afle un raspuns personalizat la intrebarea reformulata "atunci... e greu sa schimbi sufixu'?" :) . Totodata vreau sa dezimnt oficial afirmatia lui Radu, facuta tot aici pe blog :), cum ca as fi fost hiperextaziat cu ocazia aniversarii :).

5 comments:

  1. Si eu cu intarziere, La Multi Ani! Cum mie nu prea imi place sa mi se aduca aminte cd imbatranesc, nici eu nu prea ma sinchisesc sa tin minte asta :) Mea culpa, din nou!

    Altii in schimb chiar se pregatesc riguros sa schimbe prefixul! Tinerilor!

    ReplyDelete
  2. dom'le... daca nu ai fost atunci tot ce sper este ca vei fi :)

    ReplyDelete
  3. ce ma distreaza e ca la Labels (acolo in dreapta paginii) Florin e cel mai mare! :))

    ReplyDelete
  4. Gata domnul Radu, am rezolvat :) Era pus Labels pe cloud... nu zic ca nu imi placea, dar nu era corect :P

    ReplyDelete