Sep 18, 2009

Zbor

"Calatoria vietii mele" - nu cea pe marginea vulcanului, cum ne anuntase ghidul, ci zborul Lisabona - Bucuresti cu Blue Air.

Dupa ce am hotarat ca din motive "medico-tehnice" sa ne intoarcem la Bucuresti, in loc sa mai ramanem in Lisabona o saptamana, ne-am prezentat la aeroport. Ei, asa incepe minunata calatorie: "ha' frahte, sa moara ce am mai scump acasa", "ai vazhut bmw-ul alha ultimu' model vopsit pe jumate", se aud dinspre niste "oameni" in a caror tinuta remarcai ochelarii Armoni, camasa cu guler alb ridicat si pantofii stiuca, desigur infundati peste niste sosete flausate albe. In scurt timp, Florin a tras concluzia ca e cel mai 'telectual din avion.

Toate bune si frumoase daca asta ar fi fost tot. Dar NU! La poarta i-am reintalnit pe toti, plus inca vreo doi "ubersexuali in mizerie", cu cardigane peste piepturile paroase si cu ochelari aviator peste cearcanele de discoteca. Cu toate astea, momentul de maxima placere a fost cand, urcati si asezati in avion, a izbucnit o cearta intre pasageri, desigur referitoare la locul pentru bagaje, loc care nu este niciodata suficient pentru zborurile catre Bucuresti.

De remarcat a fost si reactia insotitorilor de bord care se amuzau teribil si nu se mai oboseau sa calmeze spiritele... Sau poate era show-ul zilnic si le placea? Oricum, a mai fost tare si cand aceiasi insotitori de bord au descoperit in avion niste chei al caror rol nu il stiau si au inceput sa incerce sa vada la ce folosesc.

Mi-au atras atentia si m-au pregatit pentru Romania si titlurile din "Ring"-ul ratacit in buzunarul scaunului din fata (bucuria lui Florin, care "s-a delectat" cu el, citindu-l din scoarta in scoarta). Ce trebuie apreciat, insa, este ca era numarul din ziua respectiva, si, deasemenea, ca era plin de informatii absolut fulminante, si de mare interes: "Misterul ultimului cantec testament", "Hemoroizii? Fara operatie, fara spitalizare", "Colectioneaza bateriile si monedele extrase din copii".

Aterizarea pe Baneasa a fost splendida: spatii largi in care sa te misti cu bagajele, parfumuri inmiresmate, civilizatie, lume prietenoasa si politicoasa... NOT! Dar furtunoasele aplauze de la aterizare chiar nu au lipsit!!!

4 comments:

  1. Degeaba razi tu de zborul Blue Air. Mie mi-a cauzat o mare placere (pe langa citirea minunatiilor din Ring): cand am aterizat am revazut cladirea IKEA. Priceless!!!

    ReplyDelete
  2. Iara am pierdut un post...din nou pe scurt...Am trait si eu experiente similare...ne fac sa ne simtim acasa si ca acasa...Pe cursa Wizzair sefa de cabina i-a pus la punct pe astia...cand am venit la Berlin am ascultat barfe si planuri...e chiar misto, trece timpul daca nu ma ia somnul

    Mr Lector astept sa imi impartasesti experientele citite cu hemoroizi...poate o punem de o lucrare la ICAART...tot agenti sunt si aia

    PS: Apropo nu imi gasiti si mie un nr de cod ceva? ca voi va pricepeti

    ReplyDelete
  3. Ce numar de cod? Poate nume de cod ...

    ReplyDelete
  4. Si nume e bun...da, cu numar m-as simti un pic SF sau la puscarie...cred ca m-am excitat prea tare comentand si nu am exprimat tot ce voiam!

    ReplyDelete